Friday 27 January 2012

aku menyampah dengan ko...



pe sakit gile haty aku nan ko nie...
tak padan bawah umo dri aku..
nak jadi manusia ta perlu nak belagak sangat la kan...
ko septutnye sedar skit...aku nie lagi tue dai ko..so berpade la..hormat...
aku bkan ape nak sangat hormat  kea ko tue...
tpy harty aku nie sakit gile...
sbb ko nie.. tak padan...sakitkan haty aku...
seteruk2 aku pown ..dgn budak ats umo aku..
aku hormat...
dari ko..nmpak jea baek...
tp.......ea.. mls jea aku nk ckp annn...

geram aku nan ko tw sebenarnye,,,
ko cakp kene ikut...
org laen ckp ko tak nak dgr..
ok..fine...
erghhhhh~~~~geram gile aku...

#soe sbb lps kan geram pasal ko kat blog aku nie....aku da tak tw nak ckp kat sape...aku rase mcm nak bg pelempang jea kat muke ko tuh.....da la chau lagi bgus...

No comments:

Post a Comment