Sunday, 25 March 2012

suke ke org benci ko mar??

aku tak suke skit kan haty org n buat org benci aku...
p aku da sedar memang aku y silap...
yea la kite kenal pon dlm mse yg sekejap...
sooo....aku pown tak sangke aku bole letak kat wall aku mcm tuh n ko bce...
memang aku pikir pnjg nak ckp cm ue...
p ko sll buat aku fikir negetif,,,
aku just nak gertak jea tulis status mcm ue...
p nak wat cm nea kan..
aku terase ko t bnci nan aku..
*niat aku aku nak ko jujur dgn ape yg aku mnta tolong....
jge brg aku...n tolong pos kan kat aku...
aku nak sgt bnde tuh~~~walaupon dye kecik......klo bole beli kat luo,...
aku tak kesah ko tak bg,,,
aku tahu memang slah aku .aku cuai...tinggal kan bende tu....
p dgn ko jea aku percye..n dpt mnta tolong..


#hurmmmm....hope ko fhm n maaf kan aku.....nthan tolong aku...

2 comments:

  1. rilex la dear.. mgkin bkn rezeki ko.. sabar k...

    p/s kepada yang berkenaan tolonglah bertimbang rasa terhadap orang lain.. jawapan yang ko beri tu tak masuk akal!! (eh aku plak emo)hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. geram der~~~ smpai skunk ta pulangkan...

    ReplyDelete