Sunday 29 April 2012

rindu setengah mati~~~~

hye da lame aku tak godeh2 blog aku nie...da berabuk da nmpaknye....
so hari nie aku nak cerite pasal muhammad safwan bin ahmad.....yg aku rndu gile kat dy,sayang gile kat dye...

pertame kali aku nmpak ko mse ko bru msuk sini...naek teksi n ibu ko yg drive ...mse tuh nmpak mcm kereknye budak nie...tapi knpe aku rase nak kawan sgt dgn ko...
mase tuh ramai org ckp ko bukan2 pasal...jahat la hape la....tpi...aku still rase nak kwn dgn ko..aku pown ta tahu knpe....tp aku cube rapat dgn ko....akhirnye kite rapat ....

kngn yg aku ngt antare kite ,,,, first sekly kat dlm dewan makn time mlm tgok tv....kite dok sme2 ko maen hp... aku maen game... ko bce mcg aku dgn mie....tiap2 hari ko kcau aku...
anthan, kite mkn maggi same2 smpai org slah anggap dgn kite,,,,mase tuh belom timbul rase suke....
semenjak ko mntak num fon aku n add fb aku,,aku da nmpak hubungan kite makin erat,,,,tapi mse tuh aku dgn mie still mcg sebb aku takut aku jea yg suke kat ko n aku bertepuk sebelah tangan,,,,n aku wat kputusan syg mie lebih dari ko....

time lepax sme2 ko tak bg aku texting sape2 sbb ko kate mby jealous,,,,lagi pown aku tak fokus pade ape yg ko ckp...
knpe la aku sllu mngelak dari ape yg ko ckp..dan buat2 tak fahm ape yg ko ckp kat aku semue tuh~~~

ko suke pesan kat aku potong kuku,

lepastuh ko suke dengki aku dgn amer la botak la....

aku sebenarnye rase mnyesal gak kat ko cos aku tak maen bola tampar dgn ko...:(

tp serius.. aku memg tak rety nak maen bola tampar tuh ....

sedih sangat:(

aku rindu sangat dgn gurau2 ko kat aku....
mane pergi wan semue tuh.....
mase kite dekat kelantan n terengganu,,,,
aku rindu ko sangat wan...
dgn ko panggil aku "budak kecik"
wann,,,,ape salah aku kat ko.....aku tak nak lupekan ko......
tp aku tak nak sekse diri aku,.,,,,

wan knpe ko jao kan diri ko dari aku :(
ko kate ko sayang aku...
ko tipooo aku ea,,,,





  • ape perbualan kite kat ats nie akhirnye jdi kenyataan ...akirnye kite tak jumpe n tak contact langsung,,,,,,




kay sini ko tnye aku...ko tak rindu aku kea...aku ckp la RInduuu......
tengok tuh..<3 ko cakap aku comel...^_____^

kite maen lep2,,,akhirnye aku letak gak kat wall ko....lep tuh,,,,,,
sayang ko~~~
wannnnn,,~~~~kering da air mate aku nages sbb ko.....
ingat tak ko kat aku.....
aku rinduu ko.....

bnyak lagi kngn kite ......
harap ko ngt semue tuh......








No comments:

Post a Comment